Korduma kippuvad küsimused

 

1. Millal jõuab kaup minuni?

Laos olev kaup jõuab Teieni 2-4 tööpäeva jooksul.

2. Kuidas saan tagastada Putukad.ee e-poest ostetud kaupa?

Kauba kätte saamisest 14 päeva jooksul on Teil võimalik taganeda veebipoest tehtud ostust. Selleks tuleb:

  1. Saata e-mail aadressile info@putukad.ee pealkirjaga "Veebipoe tagastus".  E-maili lisage oma kontaktandmed, tellimuse või arve number, toode/toodete loetelu ja soovikorral ka ostust taganemise põhjus.
  2. Valida endale sobiv tagastamise meetod. Tagastada saab pakiautomaadi või maksikirja kaudu.

 

Kui tootega on kõik korras siis raha tagastatakse hiljemalt 14 tööpäeva jooksul esialgse makse teinud kontole.

3. Miks ja kuidas e-poes luua “Minu konto”?

Putukad.ee veebikauplust külastades oled ehk avalehel üleval paremas nurgas kohe keelevaliku kõrval märganud sellist kirja nagu  “Minu konto”. Sellele nupule vajutades saad endale luua “Minu Putukad.ee” kasutaja või siis juba olemasoleva kontoga sisse logida.

Putukad.ee veebipoe konto omamine muudab ostlemise veelgi kiiremaks ja mugavamaks, sest registreerunud kasutaja:

  • saab mugavalt ja kiirelt osta, sest kõik vajalikud väljad on juba eeltäidetud;
  • saab igal ajahetkel vaadata enda ostuajalugu sh. arved ja tooted;
  • on kursis Putukad.ee soodustuste ja uute toodetega;
  • kuuleb uudiseid meie kalavetelt ja sidumistöökojast;

 

4. Kas minu registreerumisandmed on ikka kaitstud?

Jah. Teie infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega.

5. Kuidas tagastada Putukad.ee e-poest ostetud kaupa pakiautomaadi kaudu?

Kui te soovite tagastada Putukad.ee veebipoest ostetud kaupa 14 päeva jooksul selle saamisest ning olite tellinud paki tarnega pakiautomaati (Omniva pakiautomaat või SmartPost), siis on teil võimalik sama koodiga millega te saite paki (mis tuleb teile sõnumiga ja e-kirja teel) täiesti tasuta. Selleks tuleb:

  1. kirjutada sooviavaldus kauba tagastamiseks. Selleks piisab e-mailist, kus te kinnitate enda soovi kaup tagastada.
  2. Sisestada automaati sama kood, millega kauba saite (või vormistada uus saatmine)
  3. Panna toode koos ostuarve numbriga (või tellimuse numbriga) pakiautomaati. 

 

Kui toode on korras, ostetakse see kliendilt tagasi. Klient saab raha tagasi samale kontole, kust makse tehtud on.